keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Viimeisin viikko kuvina

Mitä meille kuuluu? Ollaan yritetty opiskella ahkerasti ja tämä loppukevät tulee olemaanki ihan törkeetä puurtamista. Ei varmaan auta, että ollaan kumpiki Kaisan kanssa vuorotellen kipeänä... 




Mun oma henkilökohtanen suosikki on räkätauti ja veikkaan, että Kaisalla tuo keuhkoputkentulehdus ja jatkuva yskä jakaa ykkössijaa. Enivei, tässä kohti kevättä ei auta itku markkinoilla, vaan tuleva toukokuu on omistettu kaikille rästiin jääneille tehtäville.




Ollaan saatu kummallekkin uudet värit hiuksiin, Kaisa sai vähän vaaleemman pään kesäksi, ja minä jatkan tällä punaisella.



Kävin irtisanomassa mun Raahen kämpän, ja toukokuun lopussa pitäiski pakata täältä kimpsut ja kampsut ja muuttaa takaisin Ouluun. Kyllä musta tuntuu, että mulla vähän tätä luukkua tulee ikävä, se on kuitenkin mun ensimmäinen oma koti. 



Viikonloppuna kahviteltiin Bisketissä, kun Kaisa kävi kattomassa Kempeleessä tulevaa kesäasuntoaan (vai äitinsä työasuntoa). Haha ;) Oli kaunis koti ja kyllä mää sanon, että valo on kodin tärkein elementti.


Tytöt sai tehdä koulussa meikkauksia ja hienoja maskeja. Mitä mä tein? No rästiin jääneen permiskokeen tietenki. :)


 Kaspertti täytti vuosia, onnea rakas 6-vuotta <3


 
Tavoitteena ens kuulle on siis pysyä terveenä ja saada kaikki rästihommat hoidettua. Kunhan tämän kevään saa hoidettua kunnialla loppuun, niin on kiva lähtä viettämään kesälomaa. Tai no, allekirjoittaneen kohdalla se tarkoittaa pääasiassa töiden tekemistä, mutta eiköhän siltäkin saralta muutama lepopäivä irtoa. :) Nyt vaan vappua odottelemaan! Missähän sitä ois sillon parhaat reivit...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti