tiistai 26. maaliskuuta 2013

Teatterihommia ja kevätfiilistelyä

Käytiin siis perjantaina meidän osaston kanssa tutustumassa Oulun Kaupunginteatterin kulisseihin.



Kierreltiin pitkin teatterin takahuoneita ja tiloja, ja siellä bäkkärillä on kyllä enemmän toimintaa kuin oisin voinu koskaan kuvitella.
Oon jotenki harhasesti aina ajatellu, että kaikki ne puvut ja lavasteet tilataan jostain muualta ja kampaukset ja meikit näyttelijöille tehdään aina kiireessä ennen näytöstä... Ei ihan. Puvut ja lavasteet tehdään siis kaikki itse ja kampauksia sekä meikkejä aletaan suunnittelemaan kuukausia ennen näytöksiä, puhumattakaan peruukeista ja niiden tekoprosesseista.
Kuvia lavasteista tai mistään puvuista ei siellä saanu ottaa, mutta jotaki pieniä maistiaisia napsittiin sieltä kulisseista.


















Sticky shoes



Teatterikierroksen jälkeen käytiin tyttöjen kanssa Street Cafessa lounaalla.



Sain tässä pari päivää takaperin aivan huippuja uutisia koskien mun kesätöitä... En vielä paljasta mitään ennen ku kaikki on ihan sata varmaa, mutta sen verran voin kertoa, että oon aivan mielettömän innoissani!!!
Pitäkää mulle peukkuja, että kaikki menee nyt nappiin. :) 
Tää kevät ja aurinko antaa ihan hulluna uutta ja ihan erilaista virtaa tehdä ja suunnitella kaikkea uutta. Mulla on kauhee hinku uudistaa koko mun vaatekaappi kaikilla ihanilla kevät-ja kesävaatteilla sekä asusteilla ja aattelinki jossain kohtaa tehä teille muutamat kollaasit mun tulevan kauden lemppareista. 


Tällä viikolla julistan mun aurinkolasikauden virallisesti alkaneeksi.

Kohta on pääsiäisloma ja mulla on jo kalenteri ihan täynnä kaikista suunnitelmista. Niistä lisää myöhemmin tällä viikolla. :)



Kuunnelkaa tää:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti