tiistai 4. joulukuuta 2012

Päivitystä

Hei kattokaas määki oon vielä hengissä!! Oon laiminlyöny (jos se on oikea termi) tän bloggaamisen ihan kokonaa, niinku huomata saattaa. Suurin syy tähän ehkä yksinkertaisesti väsymys. Mutta se siitä jauhamisesta minulle kuuluu hyvää, olen työssäoppimassa aivan kuten Annakin. Tosin täällä Haapavedellä. Siinä onkin ollut huopaamista.. Mutta nyt kaikki ok ja työpaikka mitä mieluisin! :)

Oli mulla asiaaki, nimittäin taas olen kokenut pienen muodonmuutoksen hiusten suhteen.
Pidennykset siis poistettiin tuossa viime viikolla! Pää paljon kevyempi nyt, jos niin voi sanoa :D



Tuntuu pahasti siltä etten enää ikinä tuu saamaa noita unelma hiuksia takasi! :(
Ostin viikonloppuna violetin maskin tähän tukkaan, koska haluan nopsaa takasin ton mitä ylempänä näitte! Päädyin Simin Color Plus Dark Violet - maskiin. Onko jollain kokemuksia kyseisestä? Minun mielipide selkeä tämän asian suhteen, petyin nimittäin todella pahasti. En huomaa mitään eroa, vaikka pidin maskia pyyhekuivissa hiuksissa yli 30 min?



Anna hehkutti edellisessä postauksessaan kui valio kapu on mutta kattokaapa tätä XD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti